יום ראשון, אפריל 01, 2007

the little domino demon - סירטון חדש של כפינה!

the little domino demonאת הסירטון הזה התחלתי לפני 3 שנים כמטלה בקורס maya בבי"ס חשיפה והוא ניתקע בגלל חוסר זמן כרוני ומחשב חלש שלא עמד אפילו ב-preview של פרמייר שלא לדבר על רינדור (תירוצים תירוצים...)
לאחרונה הזנחתי את הבלוג קצת לטובת סיום הסירטון, אני קוראת לו the little domino demon :-)

כל התלת מימד והאנימציה נעשו ב-maya
רינדור: mental-ray
עריכת וידאו: premiere pro 2.0
אפקט glow: תוכנת after effects
מוזיקה: Vanessa Mae
אפקטים קוליים: אתר sounddogs ועידן (אחותי הקטנה)

אגב סיימתי את כל האנימציה לפני שהגענו לשיעור של כוחות פיזיקליים וכל מה שאתם רואים נעשה עם key-frames ידניים...

אני ממליצה להוריד את הגירסה הטובה ביותר, היא לא שוקלת הרבה יחסית (הקודק הזה xvid הוא אגדה)

לצפייה בפורמט AVI:
768X576 31MB

לצפייה בפורמט מדיה פלייר:
640X480 12.5MB
384X288 6MB
320X240 3MB

לעצלנים במיוחד לא הזנחתי אתכם והעליתי גם ל-youtube

אה ו... חג פסח שמח לכולם!

תגיות:

10 תגובות:

אנונימי כתב/ה

איזה יופי! אהבתי מאוד :)

קסטה כתב/ה

שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה
כמי שעקבה מקרוב אחרי עשיית הסרט אני יכולה להעיד שסיומו מהווה יציאה מעבדות לחרות
כל דקה בו היא פרפקציוניזם, ואני מקווה שהחוזה של חברת פיקסאר כבר נשלח בדואר רשום

אנונימי כתב/ה

מקסים!

אנונימי כתב/ה

מעולה!

אנונימי כתב/ה

פשוט גאוני מקסים ומעניין! רואים שהושקעה פה הרבה עבודה, היה שווה לחכות...

אנונימי כתב/ה

איזה חמוווווד!!!
:-)
גם הרעיון יפה וגם הביצוע
רק הצחוק קצת הפחיד אותי
:-)
אלעד
נ.ב. זה בדיוק עבודת בית לפסח
לקורס מקס- אבל אין לי 40 שנה לשבת על תגובת שרשרת מורכבת ויפה כזאת
:-)

אורי וינטר כתב/ה

הי נטוש, סרטון גדול, ממש חמוד... רק ממתי התמונה מגיל 15?

באמת מקסים וכל חג גדול את מצליחה להוצא סרט מעולה אחר!

canna כתב/ה

תודה לכולם על התגובות החמות!

אורררי מה העיניינים?? איזה כיף שקפצת לבקר בבלוג שלי! התמונה זה לא שלי זה תמונה מלפני 3 שנים של אחותי הקטנה, אנחנו באמת מאוד דומות...:-)

Unknown כתב/ה

נראה, חבל על הזמן,
מושקע בצורה לא רגילה,
אהבתי.

אנונימי כתב/ה

כפינצ'וק הסרטון מקסים, איך שהאלמנטים משתרגים ויוצרים עלילה אחידה, ההקפדה שלך על הפרטים, יש לך את זה, מקווה לראות עוד יצירות שלך בעתיד.