יום רביעי, ספטמבר 20, 2006

שנה טובה לכולם!

שנה טובהבסופ"ש האחרון גייסתי את אחותי הקטנה (מתוקה בת 15, לומדת במגמת תקשורת והפקה) ליצירת סירטון בסטופ מושיין בסגנון PES לשנה החדשה. בהתחלה היא לא הבינה מה אני רוצה, מה זה סטופ מושיין מי זה PES אבל אחרי הסבר קצר היא נדבקה בהתלהבות שלי ויצאנו לדרך. אומנם בדרך גילינו שאין לנו את הסבלנות הדרושה לסטופ מושיין וגם היה לנו רק יום וחצי לצלם את הסרט אבל בכל זאת יצא מגניב :-)

צולם במצלמת סטילס דיגיטלית Canon PowerShot A80
נערך ב-Premiere Pro 2.0

לצפייה בפורמט מדיה פלייר:
640X480 14MB
320X240 3.4MB

לצפייה בפורמט ריל פלייר:
640X480 12MB
320X240 5.6MB

מי שלא מצליח לראות, או שסתם לא רוצה לחכות הרבה יכול לראות את הסרט בפליקס

* תודה לקסטה על הרעיון להשתמש במנגינה של צ'אמבוומבה, זה התאים בול :-)


תגיות:

20 תגובות:

קסטה כתב/ה

אללי, זה מדהים
פשששש

אנונימי כתב/ה

אין מילים בפי...
תמיד ידעתי שאת מוכשרת !

אנונימי כתב/ה

וואו!!!!

אנונימי כתב/ה

באמת יופי של דבר נטע כל כך משעשע ובטוב טעם


שנה טובה והמון המון מכל וכל

canna כתב/ה

תודה תודה לכולם ולהורי היקרים שהביאוני עד הלום....

ובכל סרט הבמאי גורף בשמחה ובששון את כל הקרדיט, אבל לידיעתכם עידן עשתה פה את רוב העבודה עם החפצים תרמה הרבה לתסריט וגם עשתה את רוב הסאונד בסרט המוכשרת הקטנה הזאת!

אנונימי כתב/ה

יפה מאוד! מקורי ומדליק!

אנונימי כתב/ה

אוח! הימים היפים לפני 20 שנה כשהייתי עושה את זה עם מסרטת סופר8... כל הכבוד על הביצוע!

canna כתב/ה

באמת היינו צריכות להשתמש במסרטה אבל כל מה שהיה לנו זה מצלמה דיגיטלית די מעפנה :-)

אנונימי כתב/ה

מסדר גולד-סטאר עבר לדום לבמצע "שנה טובה"...

נטעל'ה הסרט יצא נפלא ממש נוסטלגיה, למרות שזה לפני זמני הבנתי את הקטע ולא נירא לי שלי היה איפעם סבלנות לכזה דבר.
בכל מקרה שנה טובה גם לך ולמשפחה (עידן למשל...) שלך אורי

אנונימי כתב/ה

תודה, תודה לכל המגיבים :) חחח הייתה פה עבודת צוות, שבירת גב, ימים על גבי ימים של עבודה, התעצבנויות בזמן האוכל (אהה נטעע..)..אבל בעיקר עבודת צוות...אבל זה היה שווה את זה חחח אז שנה טובה לכולםם ותמשיכו להגיב... :)

canna כתב/ה

שששששש עידנוש מה את מגלה
גם ככה כבר חושבים שאנחנו משפחה של אלכוהוליסטים עם כל הבקבוקי בירה האלה עכשיו יחשבו שיש לנו גם אלימות במשפחה חחח

אנונימי כתב/ה

ואו אנחנו בשוקקק..איזה יפהה זה!!

איך עשיתםם?! חחח

ואיי אתן ממש מוכשרותת..רצינייי

תעשו עוד דברים כאלה חח זה יפה

שיהיה לכםם שנה טובה וחג שמח
מנוב ורון

אנונימי כתב/ה

נחמד מאוד
נראה המון השקעה

איך מצלמים חפצים באויר??

אנונימי כתב/ה

קשרנו לזה חוט דיג ופשוט תפסנו את זה מלמעלה... זה לא ממש בעיה...:-)

אנונימי כתב/ה

דרך אגב, הכנסנו את הסרטון גם להיפ בסלקום אתם מוזמנים להיכנס

http://www.heep.co.il/51-he/Heep.aspx?FileID=25784&OrderBy=1&Page=1&spType=1&backCat=45

אנונימי כתב/ה

יפה, אני אשמח ליצור איתך משהו בעתיד

אנונימי כתב/ה

אשמח מאוד אם תעזרי לי. יש לי מצלמה דיגיטלית ומחשב ואני רוצה לעשות סרטים בטכניקת סטופ מוושן תוכלי לתת לי תוכנות שבהן אפשר לעשות סרטים כאלו. תודה

canna כתב/ה

שלום עדיאל,
בעיקרון אנחנו השתמשנו רק בפרמייר, אבל יש תוכנות מיוחדות לסטופ-מושיין שיכולות להפוך את העבודה להרבה יותר נוחה, כמו: Stop Motion Pro
אם אתה מחפש תוכנה חינמית תנסה את: Anasazi
והנה עוד רשימה שלמה של תוכנות סטופ-מושיין:
Overview of Stop Motion Software & Tools
שני האתרים האחרונים מלאים במידע על איך לעשות אנימצית סטופ-מושיין
בהצלחה :-)

Unknown כתב/ה

אהלן, אני הבנתי שאת מאוד משקיעה באנימציה וכנראה עובדת בתחום?
עשית פעם אנימציה לסרטי מטח?

ladykis כתב/ה

מעולהההה!
כמה כישרון, זה מדהים