יום שלישי, ספטמבר 12, 2006

PES - אנימטור סטופ מושיין מיוחד

PESכבר מזמן רציתי לכתוב פוסט על האמן סטופ-מושיין הגאון הזה ותודה באמת לכליום שהזכירו לי.

Adam Pesapane או בכינויו PES לוקח חפצים יום יומיים ומפיח בהם חיים באופן עליז וצבעוני ומהנה כל כך שקשה לא להישאב לתוך העולם הקסום שלו. הגאונות שלו היא בבחירת החפצים שתמיד יש להם יותר ממשמעות סימבולית אחת והעבודה שלו איתם לפעמים כל כך מפרכת וסיזיפית שהוא כמעט מזכיר את איש הגשם.
לאחר שסיים תואר ראשון בלימודי אנגלית באוניברסיטת וירג'יניה עשה הסבה ליצירת סרטים: הסרטון הכי מפורסם שלו הוא Roof Sex שלקח 20 ימי צילומים להשלים אותו וזה לא הרבה אם חושבים על כך שהוא היה צריך להזיז את הרהיטים סנטימטר אחר סנטימטר בעצמו כפי שהוא מספר ב-making-of, סירטון אחר מפורסם שלו הוא KaBoom! ב-making-of שלו הוא מספר שלאחר שכל דירתו נישרפה, הוא מצא לוחות חשמל חשופים, כאשר הביט בהם נראו לו כמו עיר מנקודת מבט של מטוס וכך במקום לזרוק אותם לפח הוא עשה מהם סרט מלחמה...

הסרטון האחרון שעשה Game Over שמשתמש באוכל כדי לשחזר את משחקי המחשב (משנות ה-80) של אטארי כמו פרוגר, פאקמן, אסטרואידס וספייס אינביידרס הוסר מהאתר שלו ומ-youtube ע"י AtomFilms Studio בטענה של הפרת זכויות יוצרים, אבל אפשר עדיין להוריד אותו או לצפות בו ברשת במקומות אחרים :-) אפשר לראות את הסיגנון המיוחד שלו מככב גם בפירסומת שעשה ל- Coinstar והפירסומות המבריקות ל-Bacardi (תודו שזה עושה חשק לבקארדי!)

כל הסירטונים שלו ניתנים לצפייה באתר:
EatPES - HOME OF THE TWISTED FILMS OF PES


תגיות:

0 תגובות: