יום ראשון, יוני 25, 2006

ראיון עם Josh Staub יוצר הסירטון The Mantis Parable

Josh Staub הוא האיש האחראי לעיצוב העולם המוזר והמקסים במשחקים Myst, Riven
בראיון איתו הוא מספר על עשיית הסרט העצמאי הראשון שלו The Mantis Parable
CGSociety - The Mantis Parable

The Mantis Parable
כדי לבנות את הדמויות של הזחל וגמל השלמה בסיפור, ג'וש הביט באינסוף תמונות של זחלים שמצא באינטרנט וגם צילם שני גמלי שלמה שמצא בביתו על השולחן במטבח (איכס!)
"הופתעתי מכמה אישיות היתה להם כאשר תיקשרו בינהם, שלא לדבר על המבטים הזהירים ששלחו אלי"
כל המידול והאנימציה נעשה בתוכנת 3ds Max ורונדר בעזרת VRay

אפשר לראות אינטרו קצר (מאוד) של הסרטון כאן:
The Mantis Parable - intro


תגיות:

16 תגובות:

קסטה כתב/ה

למה תמיד בתלת ממד ואנימציה מתעסקים עם חרקים? מה כל כך חמוד ויפה בהם? הרי ביומיום רובינו סולדים מהם

ולמה יש כל כך מעט דמויות אדם בסרטי תלת ממד? אולי כי זה פחות מעניין ילדים ממכוניות וצעצועים, אבל אולי בגלל שעד היום לא יצא לנו לראות דמויות תלת ממד של בני אדם שהיו מדוייקות ומרשימות (אני לא מדברת על דמויות שהן קריקטורה, אלא על מידול של אדם אחד לאחד)

אנונימי כתב/ה

אבל כל היופי בתלת מימד זה שאפשר לעשות דברים שאי אפשר במציאות
אם תמדלי אדם אחד לאחד כבר עדיף לך לצלם אדם אמיתי
לעומת זאת כל מי שראה סרט עם כלבים או חתולים מדברים מכיר את הרגשת האי נוחות שזה גורם...

אנונימי כתב/ה

לא אומרים איכס על גמל שלמה.
מדובר בחרק סימפטי ואוהב אדם.

הנה ידידי,

http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=3815&blogcode=894536

:)

canna כתב/ה

פשששששש תמונה באמת מדהימה
נראה שהתיידדת איתו חח

איזה מצלמה יש לך?

אנונימי כתב/ה

זו לא המצלמה,זה הצלם:)

יש לי מצלמה פשוטה ולא חדישה

canon a80

canna כתב/ה

מה?? אתה לא רציני!
גם לי יש powershot A80! ובחיים לא הצלחתי להוציא ממנה כאלה תמונות

אולי תסביר לי
1. באיזה מצב צריך לצלם, כדי שהרקע יצא מטושטש והמצולם יבלוט, ניסיתי בכל מיני מצבים וכל מיני עומקי שדה ואף פעם אל הייתי מרוצה מהתוצאות
2. מה אתה עושה עם הפלאש הנורא הזה?
הוא פשוט הורס לי כל תמונה עם העוצמה החזקה שלו, ניסיתי אפילו לשים עליו חתיכת פלאסטיק שקופה וזה לא עוזר

אנונימי כתב/ה

עומק שדה רדוד זה אחד הנושאים הכי בעיתיים במצלמות מהסוג שלנו.

הדרך היחידה לקבל רקע יחסית מרוח היא לצלם את האובייקט מקרוב (במצב מאקרו)ולבחור
בצמצם פתוח.במצלמה שלנו זה
2.8.

שליטה על צמצם קיימת רק במצב
ידני.
אם את מצלמת על אוטומט
או על מצב P
זה לא יתאפשר.

אני ממליץ לך שלא להשתמש בפלאש.
אם את מתעקשת יש לך
אפשרות לבחור בשלוש עוצמות.
שוב ,וויסות העוצמות אפשרי
רק במצב ידני.

יש כל מיני פטנטים לריכוך הפלאש .
אפשר לשים טישו לבן ועוד כל מיני.

אני ממליץ להמנע.

את החוברת הפעלה כבר קראת?:)

canna כתב/ה

וואו ממש תודה על הטיפים :-)

השתמשתי הרבה פעמים ב-Av וב-Tv אבל אף פעם לא ב-M, אני אשתדל להשתמש בו עכשיו יותר באמת

חבל שאין את האפשרות לכוון את עוצמת הפלאש במצבים האחרים גם כן, זה היה פותר לי המון בעיות, לא תמיד בא לי לכוון הכל ידנית.

אנונימי כתב/ה

מצטער,אני מעופף,

ברור שב-AV
אפשר לקבוע צמצם.
זו הרי תוכנית עם עדיפות צמצם..
את קובעת אותו והמצלמה את מהירות התריס.

ב-TV
את קובעת את מהירות התריס והמצלמה את הצמצם.

אני פשוט משתמש אך ורק
בתוכנית הידנית(את קובעת צמצם ומהירות תריס),אני אוהב כשיש לי שליטה על כל הפרמטרים.

ו-בבקשה:)

canna כתב/ה

ברור ברור, התכוונתי לעוצמת הפלאש
בדקתי עכשיו במצלמה, ויש את האפשרות הזאת רק ב-M ולא בשום מצב אחר

אגב עברתי על האתר שלך, מאוד אהבתי את התמונות, בעיקר את האחרונות שניראות כמו חריטת כסף
למה הפסקת לעדכן?

אנונימי כתב/ה

חריטת כסף?
תני דוגמא לתמונה שכזו.

למה הפסקתי?
יש כל מיני סיבות אבל אני מאמין שמתישהו אתקמבק לי.

אנונימי כתב/ה

אגב,שלחתי לך מייל

canna כתב/ה

וואו איזה התקלה, היה לי מאוד קשה למצוא לך תמונה כזאת, כי חריטות כסף נעשות בימינו בעיקר על כלי כסף ותכשיטים (טבעות), אבל תמונות בחריטת כסף זה משהו שהיה מקובל יותר בימי הביניים

הנה תמונה אחת:
http://www.fas.harvard.edu/~atlantic/potosi.jpg

והנה שנייה:
http://www.library.kr.ua/elmuseum/ilyin/kunstkam/images/ku06r.jpg

והנה מכשיר שבעזרתו עושים כיום חריטות כסף:
http://www.turbocarver.com/thetool/videos/dealer/samples/body_samples.html

אנונימי כתב/ה

הממ

לא כל כך נעים לי אחרי שהשקעת כל כך בחיפושים

אבל..

התכוונתי שתתני דוגמא לתמונה שלי שהזכירה לך חריטת כסף:)

canna כתב/ה

אה חחחח

הנה זאת הדוגמה הכי טובה:
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=3815&blogcode=2178876

אנונימי כתב/ה

ואללה ,אני באמת רואה את הדמיון.

כמובן שהחריטה שלי היא תוצאה של עיבוד די מסיבי:)