יום חמישי, יולי 06, 2006

סירטון קצר - The Potter

The Potterזהו סירטון קצר בשם The Potter (אין קשר להארי)
הפוטר הוא יצור דמוי צב שיכול להפיח חיים בחימר, תחת חסותו מתגוררת ילדה אשר להוטה ללמוד ממנו את הסוד.

הסירטון נעשה ע"י צוות של 10 סטודנטים ב-Savannah College of Art and Design
המידול , הריג והאנימציה נעשו בעיקר במאיה, התאורה בלייטוויב והטקסטורה ב-Zbrush
מה שיפה בסירטון זה שכולו מסופר בפנטומימה. "במקור היה לי דיאלוג, אבל המרצה שלי דחק בי לספר את הסיפור בלי מילים. אני אסיר תודה לו כי כך הסיפור יותר חזק" אומר הבמאי Josh Burton

ראיון עם Josh Burton:
Josh Burton

לצפייה:
The Potter


תגיות:

9 תגובות:

קסטה כתב/ה

מוסיקה איומה. לא מתאימה, ומשתלטת על מוחו של הצופה ולא מאפשרת להיכנס לאווירה
אולי כבר היה עדיף להכניס קצת מילים במקום, דווקא בגלל שהסרטון ארוך יחסית

canna כתב/ה

צודקת...

כניראה אף אחד שם לא מבין במוזיקה

אנונימי כתב/ה

היי נטע
זה
helado
מהפקולטה
אחלה אתר ( :-)במועדפים שלי) תמשיכי
עם הפרוייקט
מאוד מעניין
סרט מדהים בביצוע אגב
המוזיקה באמת קצת לא קשורה
אבל זה ממש לא הפריע לי להנות
שבת שלום
אלעד

canna כתב/ה

הי אלעד!

אני שמחה שאהבת את האתר שלי!
אני לא כל כך רואה אותך בפקולטה בימים אלו, מה איתך? מזניח את מאיה? נו נו נו

אנונימי כתב/ה

אני דווקא כמעט כל יום בפקולטה
ומאיה זה סיפור זמני עצוב
כי המחשב שלי קרס ממזמן בכל מה שקשור למאיה, מדי פעם אני חוזר ומנסה
אבל המאיה קורסת בשבריר שניה ואיננה
וזה אחרי המווווווון זמן שלוקח לה לעלות, וזה זמני כי עוד חודשיים בערך אני מקווה פחות -אני קונה סופסוף מחשב חדש אחרי שהמחירים ייתיצבו, אה..ולא רק שלא נטשתי את התלת אני הולך להפוך את זה למקצוע, ובאוקטובר מתחיל ללמוד 4 ימים בשבוע עיצוב ופוסטפרודקשן המסלול המורחב בחשיפה - שנתיים, איזה כיף!!!!!ועד שיהיה לי מחשב אני עושה אלף דברים אחרים שאני אוהב,
לגבי הסרט דה פוטר, זאת ילדה??!! המממ...:-)
שבוע נפלא
אלעד

canna כתב/ה

וואו מזל טוב על ההחלטה להתחיל לימודים רציניים! אני ממש שמחה בשבילך, לימודים זה התקופה הכי יפה ויצירתית בחיים, אני בטוחה שתהנה!

אנונימי כתב/ה

תודה נטע!
והמשך בלוג נעים
אני אמשיך להסתובב פה
ובטח באוקטובר
עוד חברה מהכיתה העתידית שלי
יסתובבו פה גם אם לא אכפת לך
:-)

canna כתב/ה

סבבה:-))

ואם תצטרך עזרה אני פה!

אנונימי כתב/ה

תודה :-> רבה