יום שבת, אוקטובר 21, 2006

The Neverhood / Skullmonkeys - סצינות שירדו בעריכה

The Neverhoodלמי ששיחק בקווסט המבריק The Neverhood או משחק ההמשך שלו ה-Skullmonkeys כדאי להציץ בקטעים המדליקים מתוך המשחקים הללו שהועלו ליוטיוב, כל כך מצחיק וגם מעלה זיכרונות טובים ולמי שאף פעם לא שיחק במשחקים הללו, אולי זה יעשה לו חשק.

שני המשחקים נוצרו על ידי האנימטור Doug Tennapel והופקו ע"י Dreamworks וסטיבן שפילברג לפני 10 שנים, האתרים שלהם לא עודכנו מאז, אבל המשחק עדיין מאתגר באותה מידה, והאנימצית פלסטלינה המוזיקה וההומור שלו עובדים גם היום. בבלוג שלו, כותב דאג שעד היום הוא מקבל מכתבי מעריצים שמפרגנים לו ומספרים בהתלהבות שגילו את המשחק מחדש, "זה ההבדל בין המשחקים שעבדתי עליהם בעבר והמשחקים שנעשים היום, המשחקים שלי עדיין ממשיכים להקסים למרות הטכנולוגיה המיושנת. למשחקים המודרניים לא איכפת מהשחקנים 15 שניות אחרי שקנו את המשחק."

לצפייה בקטעים החתוכים:
Funny cutscene from The Neverhood Chronicles
Funny cutscene from Skullmonkeys

למידע נוסף:
Skullmonkeys - Our Animation Process
Welcome To The Neverhood
THE NEVERHOOD - Reviewed by Mr. Bill and Lela
The Neverhood - Walkthrough

תגיות:

4 תגובות:

אנונימי כתב/ה

המממממ.... נוורהוד עדיין שוכן בכבוד ראשון במדף הסי.דיס, שלי, את סקאלמנקיז לא ניסיתי. תמהני איפה אפשר להשיג אותו בימינו :)

canna כתב/ה

אווו אני בטוחה שתסתדר :-)

אנונימי כתב/ה

יש לי דיסק מקורי של הנברהוד אולי אתם יודעים איפה אני יכול לימצוא את המשחק לסוני skullmonkeys

canna כתב/ה

אני חושבת שהפסיקו למכור אותו
אם אתה רוצה את המשחק המקורי תנסה ב-ebay