יום רביעי, דצמבר 20, 2006

docXConverter - תוכנת המרה מוורד 2007

docXConverterלכל מי שהתעניין בחודש האחרון למה אני עובדת את עצמי לדעת, אני עובדת כרגע בחברת פנרג'י שמפתחת תוכנת המרה מוורד 2007. למי שלא יודע, בוורד 2007 מיקרוסופט הציגה פורמט חדש שנקרא docx המבוסס על Open XML. מיקרוסופט הוציאה Compatibility Pack למשתמשי הפי סי אבל הזניחה את משתמשי המק.

היום יצאה docXConverter ל-Mac OS X, גירסת ההדגמה טובה ל-20 המרות, לאחר מכן צריך לקנות אותה. התוכנה ממירה מ-docx ל-RTF, פורמט שרוב התוכנות (כמו אינדזיין, קווארק, פייג'מייקר, ניסוס, מלל, אפלוורקס, פייג'ס וכולי) יודעות לקרוא. איכות ההמרה מעולה, כמעט אחד לאחד כמו המקור, אפשר להתרשם מה-screenshots (שאני עשיתי דרך אגב).
כרגע זו התוכנה הראשונה בעולם למקינטוש שממירה מוורד 2007, אפילו מיקרוסופט בעצמה הודיעה שיהיו לה ממירים למק רק באביב
איזו גאווה!


תגיות:

2 תגובות:

multi talent כתב/ה

יש פתרון מצויין למשתמשק מק (אני גם כזה). יש תוכנה בשם ניאואופיס. היא גם עובדת מ-צ-ו-י-י-ן בעברית
ממש בלי שום באגים.
היא פותחת וקוראת מסמכי אופיס 2007 בלי שוב בעיות :)

קישור להורדה (תוכנת קוד פתוח)
http://www.neooffice.org/neojava/en/index.php

תהני ובהצלחה!

canna כתב/ה

הי מוטי, משתמשק יקר חחח אהבתי את המילה החדשה!

תודה על ההערה שלך! וזו הזדמנות מצוינת לומר שנכון שנאו-אופיס פותחת מסמכי אופיס 2007 אבל זה לא מספיק, מה שחשוב זה עד כמה המסמך נאמן למקור?
אין בכלל מה להשוות עם ההמרה של docXConverter שהיא הרבה יותר מדויקת, ומשמרת את כל הפיצ'רים והסגנונות ולכן גם המסמך נראה הרבה הרבה יותר טוב
פשוט תוריד את גירסת הנסיון ותשווה אני בטוחה שתראה מייד למה אני מתכוונת