יום שלישי, פברואר 06, 2007

זכינו במקום ראשון בתחרות אנימציה של היפ :-)

עוד לא ברור לנו איך זה קרה, אבל אני ואחותי זכינו במקום ראשון בתחרות האנימציה של היפ עם הסירטון שעשינו בראש השנה :-))
הסירטון דישדש במקום השלישי במשך שבועות וכבר איבדנו תקווה, אבל אתמול התקשרו אלינו והודיעו לנו שזכינו במקום ראשון הידד! אחותי הקטנה (בכיתה י') באקסטזה, אין לי מושג איך היא תצליח היום להתרכז בלימודים :-) כמו כן הסירטון שהיא עשתה (לגמרי לבד!) של פינגווינים מפלסטלינה הגיע למקום עשירי מתוך 79 כיפאק הי!


ואם אנחנו כבר מדברים על תחרויות, גם התחרות אנימציה של AniBOOM הסתימה אני ממליצה להציץ במקום הראשון, אין מילה אחרת לתאר את הסירטון הזה מאשר: מדהההים.

AniBOOM Eyedollותחרות חדשה יוצאת לדרך: AniBOOM Eyedoll: תחרות סירטי פארודיה על התוכנית American Idol (שכעת נערכים המיונים לעונה השישית שלה).
ניתן להעלות סירטוני אנימציה עד ה-30 באפריל בכל טכניקה שתיבחרו (אנימציה קלאסית, תלת מימד, סטופ מושיין) באורך דקה. השיר יכול להיות אחד מהשירים הפארודיים שניתנים להורדה מהאתר, או שיר אחר בתנאי שהוא גירסה פארודית, כמו כן צריך להשתמש ברקעים + לוגו ובקליפ הפתיחה המסופקים ע"י האתר.
המנצח בתחרות יוכל לבחור באחד משני פרסים: חוזה עם סוכנות הוליוודית שתכניס אותו לאחד מאולפני האנימציה הגדולים או חוזה עם AniBOOM שתתקצב תפיק ותפיץ סרט או סדרת אנימציה שיצור.


תגיות:

3 תגובות:

אנונימי כתב/ה

WOW מזזזזזזזל טוב!!!!
איזה יופי!!! :-)
התוכנה הזו שהורדתי
עזרה בסוף!!!
:-) סתם סתם
באמת כל הכבוד הסרט באמת מצויין
בפני עצמו וגם ביחס לכל השאר
הכי אהבתי את הפן-ג'יימס בונד
:-)
אלעד

canna כתב/ה

תודה! אבל תגיד יא נבלה למה אתה לא מתחבר למסנג'ר
אתה מתחמק מלספר לי על הנידונה?
:-)

אנונימי כתב/ה

:-)חחחחח הרגת אותי
אכן נידונה מסכנה
הייתי עמוס בטירוף
אני אתחבר בשבת בעזרת אלעד
ביי
ושוב מזל טוב!