יום שבת, מרץ 17, 2007

5 דברים סנסציונים שלא ידעתם עלי

הוזמנתי ע"י קסטה והנה החמישייה שלי:

1
בילדותי השיעור שהכי שנאתי היה שיעור ספורט, רק את משחק המחניים אהבתי, כמעט תמיד הייתי נשארת האחרונה על המגרש מכל הקבוצה כי היתה לי יכולת התחמקות בלתי אנושית, למרבה הצער זה לא עזר לקבוצה שלי לנצח כי פחדתי לתפוס את הכדור ורק הצילצול שם קץ למשחק בסוף...

2
אני ממש קטנטונת (גובהי 1.52) ועדיין מציעים לי כרטיסית נוער באוטובוס למרות שכבר חציתי את גיל 30.....

3
הדבר הכי קרימינלי שעשיתי בחיי היה להתפלח לתיאטרון נוגה.
מעשה שהיה כך היה, לי ולבת דודה שלי תמיד היה מין כישרון כזה להיקלע לצרות כשאנחנו יחד. יום אחד נפל לידנו ספר טלפונים "בידור ובמה", אוצר בלום שמכיל מספרי טלפון של אנשים מפורסמים, מצאנו שם את מספר הטלפון של אבי יפה והחלטנו להתקשר אליו לעשות כאילו טעינו במספר ולאלתר משם. אחרי שפיטפטנו איתו קצת "וגילינו" שהוא שחקן, שאלנו איך קוראים לו והוא אמר יוסי, קרצנו אחת לשניה על הנסיון הכושל לעבוד עלינו ואז אמרנו לו שאנחנו יודעות שהוא אבי יפה, אלא שהלה המשיך לטעון בלהט שאבי יפה לא גר שם כבר ושלו באמת קוראים יוסי סיקוראל ושאם אנחנו לא מאמינות שנבוא לתיאטרון נוגה היום בערב וניווכח במו עיננו!
כשהגענו לתיאטרון נוגה ההצגה כבר התחילה מזמן, ולא ידענו מה לעשות כשפתאום הבחנו בכניסה צדדית, טיפסנו במדרגות צרות צרות ומצאנו את עצמנו בדיוק מעל הבמה משקיפות על ההצגה מתוך עלית גג מלאה גרוטאות :-) ולמי שהיה במתח, אכן קיים שחקן בשם יוסי סיקוראל.....

4
החיה שאני הכי שונאת זה עכביש, אני לא מסוגלת אפילו לצייר עכביש

5
הגעתי לתחום המחשבים אחרי שסיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ותולדות האומנות באוניברסיטת ת"א ולחמש דקות חשבתי לעסוק בתרפיה באומנות :-)


אני מעבירה את הלפיד לתותחי המין, תראזימאכוס, ברק בן דב, אורי אשי, ודורון מאיר

13 תגובות:

אנונימי כתב/ה

יוסי סיקוראל ואני גדלנו באותה שכונה (הוא כמה שנים גדול ממני).
מאז הוא הספיק לחזור בתשובה והוא מעלה הצגות במגזר החרדי.

אנונימי כתב/ה

מקסים. אני מעריצה אותך על המחניים. אני, ברגע שהכריזו על שיעור מחניים, פשוט נכנסתי לחרדה קיומית! אני חושבת שזו אחת הסיבות לדחף שלי לקבל פטור בסוף כיתה ט' משיעורי התעמלות. מאז אני גם מעשנת...

קסטה כתב/ה

לא יאומן שגרמת לי לחפש את יוסי סיקוראל בגוגל..
אין הרבה תוצאות אבל יש תמונה כאן:
http://bh.hevre.co.il/forum/topic.asp?topic_id=779112
ועדיין לא ברור לי מהיוא מבין השלושה?

אנונימי כתב/ה

רק רציתי לציין את
הקשר בין סעיפים אחת לשתיים
ובעדינות להגיד
שבטוח יש בך צד אפל הרבה יותר
מאשר התפלחות לתאטרון!!!
מה עם איזה מעצר על אחזקת סמים קלים?
אולי ריסוק שמשות מכוניות בלילה ביפו?
הממממ... מה את לא מגלה?
:-)
אלעד

canna כתב/ה

לקסטה: יוסי סיקוראל הוא האמצעי בתמונה

ואלעד תפסת אותי...אני גם לפעמים לא ממחזרת בקבוקי פלאסטיק, מטורפת!

the admin כתב/ה

והנה משהו נחמד, בלי קשר ל5 דברים..

טריילר חדש לרטטווי - הכתוביות ביפאנית, אבל הדיאלוגים באנגלית..

the admin כתב/ה

אה.. שכחתי משהו:

http://www.disney.co.jp/movies/remy/tokuho/tokuho2_jimaku_500k.html

canna כתב/ה

אח איזה סרט! עמדו לי כבר דמעות בעיניים!

מתי זה יצא כבר???

אנונימי כתב/ה

דבר ראשון בקשר לתמונה: יוסי סיקוראל הוא דווקא הימני ולא האמצעי
ודבר שני הסוף האמיתי של הסיפור : בסוף קיבלנו את הטלפון העדכני של אבי יפה(יוסי היה מספיק נחמד לתת לנו אותו), התקשרנו אליו, סיפרנו לו הכל הוא צחק והיה מקסים!
אכן ערב בלתי נשכח!

אנונימי כתב/ה

סיפור 3 אדיר. ובאופן כללי- מזמן לא ראיתי ניצול מקסים ומעניין כל כך של עניין ה-5 דברים הזה.

canna כתב/ה

חחחחח טוב שבת דודה שלי קיימת אני מודה שיכולת זיהוי הפרצופים שלי כל כך גרועה שאני יכולה להתבלבל בין אמא שלי לאבא שלי

ואביטל תודה! ואם כבר אמרת דברים נחמדים כל כך אני אגלה רק לך בסוד שהרעיון הראשוני היה לעשות את ה-5 דברים באנימצית פלאש, אבל כמו כל הרעיונות הגדולים גם זה נפל ממחסור כרוני בזמן :-(

אנונימי כתב/ה

חחח ואני חשבתי שלי קשה לזהות פרצופים.... נט אל דאגה אם אי פעם לא תצליחי להבדיל בין אבא ואמא שלך תקראי לי, אני תמיד שם בשבילך!

בידור ובמה כתב/ה

מעצר על אחזקת סמים והתגנבות לתאטרון בטח נמצאים באותה קטגוריה