יום שני, ינואר 22, 2007

ארנבונים ב-30 שניות: בוראט

borat bunniesארנבונים ב-30 שניות למי שאינו מכיר (יש מישהו כזה?) היא סידרת אינטרנט שלוקחת סרטים מפורסמים ודוחסת את העלילה שלהם ל-30 שניות של אנימציה משעשעת עם ארנבונים, ועכשיו יש גם פארודיה לסרט בוראט!

כל הסידרה מבוצעת מאלף ועד תו ע"י Jennifer Shiman בת ה-36. הסידרה התחילה כרעיון לפורטפוליו, ג'ניפר העלתה לאינטרנט פארודיה על מגרש השדים שנקראה The Exorcist in 30 Seconds and Re-enacted by Bunnies בתקווה למצוא ספונסר שיסכים לממן יצירת סרטים נוספים כאלה, תוך מספר ימים האתר הוצף מבקרים, מ-25 מבקרים ביום עלתה התעבורה ל-3,000 מבקרים בשעה וערוץ הסרטים Starz ביקש לממן יצירת סירטונים נוספים ולשדר אותם.
מאז הסידרה זכתה כסידרת האינטרנט הטובה ביותר כשהציגה את הניצוץ ב-Ottawa International Animation Festival - OIAF של 2004, והפארודיה על הטיטאניק זכתה להיכנס כסצינה ניסתרת (Easter Egg) ב-DVD של טיטאניק

ג'ניפר התחילה את דרכה ב-1998 כאשר יצרה את סרט האנימציה הראשון שלה בסטודיו שבו עבדה, היא עבדה אז באנימציה קלאסית בעזרת התוכנה לאנימצית דו מימד ToonBoom, ולקח לה 3 שנים לסיים את הסירטון של 6 דקות, כיום היא עובדת עם פלאש ולוקח לה 3-4 שבועות לסיים אפיזודה אחת של 30 שניות.
היא עובדת מביתה שבלוס אנג'לס, ולדבריה היא לא יוצאת מהפיג'מה עד הצהריים. שיטות העבודה שלה ביתיות למדי, היא מציירת את הדמויות ביד בעזרת light box ואז סורקת את זה למחשב עם פוטושופ, ממירה את התמונה לתמונה וקטורית עם Adobe Streamline ואז מייבאת לפלאש, שם היא עושה את שאר הצביעה והאנימציה. לדבריה פלאש מאיצה את תהליך היצירה בזכות היכולת לעשות שימוש חוזר באלמנטים. את הדיבוב עושים היא וחברים שאותם היא מקליטה בביתה בעזרת Peak (למקינטוש) או Audacity.

באתר שלה, angry alien אפשר למצוא רשימת בקשות בילתי נגמרת של סרטים שרוצים לראות אותם "מאורנבים", וכן פרויקט נוסף שנקרא היומן של איימי שהוא יומן אמיתי מכיתה ג' שמצאה חברה של ג'ניפר, ג'ניפר נתנה לכמה מחבריה להקריא את הקטעים והנפישה אותם, האמת? יצא קורע מצחוק.



ומה חוץ מזה?
הנה עוד כמה סירטוני פלאש משעשעים שדגתי ברשת:
  • סירטון חדש של גלנדון ואיזבלה: אל תאכלי רק תחייכי
  • שני סירטונים שבכמה קוי עיפרון פשוטים מצליחים להעלות חיוך: pencilmation 1, pencilmation 2
  • וגם סירטון (לא גמור) שנעשה בתוכנת ToonBoom על חתלתול שהורס את הבית אבל אי אפשר לכעוס עליו: Cat's Frolic (תודה לאלעד על הקישור!)
תגיות:

2 תגובות:

אנונימי כתב/ה

או!
:-) עכשיו ראיתי
איזה חמודה שכתבת לי תודה
אני בטוח שאת יודעת שבימים האחרונים היו בעיות בכניסה לבלוגספוט
ולא היה אפשר להכנס לאתר שלך
( אולי זה רק לי...המממ..)
שבוע הבא אולי יהיה לי קצת זמן לנשום באמצע השבוע אני מתכוון לראות כל מה ששמת ...עד אז חזרה להתכונן למבחן תענוג בתולדות הצילום
:-)
אלעד

דורה כתב/ה

קורע! איזה פתיחה טובה ליום עבודה. עם זאת, לא אתבייש ואודה כי במסגרת סרטים חדשים שאני מתכוונת לצפות, ייכלל גם טיטאניק בתלת מימד.