יום שבת, ינואר 20, 2007

ככה עושים כתוביות לסרט!

Nanny McPheeפרויקט חדש ומקורי שנקרא: Forget The Film, Watch The Titles בונה אוסף קיטעי וידאו של כתוביות פתיחה (openning titles) מעוצבות מסרטים, אבל כאלה מושקעות שאחריהן הסרט יכול רק לאכזב :-)

צפו למשל במשחק עם הכתוביות מתוך הסרט Nanny McPhee ותבינו למה הכוונה

*תודה לנורית על הקישור


Kolb Style Libraryואם כבר מדברים על כתוביות, למי שבא לרענן את ספריית סגנונות הכתוביות של פרמייר יכול להוריד מכאן באופן חופשי Style Library וגם Templates של כתוביות כקובץ PRSL שאפשר ליבא לתוך Premiere Pro.
וכאן אפשר למצוא הסבר קצר על Adobe Title Designer ועל ה-Templates של פרמייר

תגיות:

3 תגובות:

אנונימי כתב/ה

איזה קטע! בדיוק שיעור שעבר והשיעור של היום
היו על כתוביות בפרימייר!
תודה אני אוריד!
:-)
אלעד

canna כתב/ה

אני רואה שיש לי טלפתיה עם הקורס שלך אולי אני צריכה ללכת לתוכנית של אורי גלר :-)

אנונימי כתב/ה

אם תלכי אני מצביע לך
:-)
אבל בכל זאת נראה לי אני אשלח לך את תוכנית הסמסטר הבא שיהיה לך קל
:-)